Eduvantaa- eli Wilmatunnukset aikuislukiossa

Wilmaongelmia?

JOS WILMATUNNUKSESI EI TOIMI, on ongelma mitä luultavimmin helppo selvittää. Usein syynä on vain salasanan vanheneminen - Eduvantaa-verkon salasana vanhenee tietoturvasyistä puolessa vuodessa. Salasanan saa uusittua helpoiten kirjautumalla koulun koneelle vanhalla salasanalla, jolloin kirjautumisen yhteydessä järjestelmä vaatii sinua uusimaan salasanasi. Opettajat ja aikuislukion henkilökunta auttavat sinua tarvittaessa.

Jos et ole saanut uutena opiskelijana Wilmatunnuksiasi vielä, hae ne toimistolta ANULTA tai PEKALTA! Uusilla tunnuksilla saattaa kestää joskus viikkojakin, ennen kuin ne saadaan koululle, joten pyydämme kärsivällisyyttä.

Ethän kuormita sähköpostejamme (henkilökunnan työajasta menee suuri osa salasanojen vaihtamiseen), vaan pistäydy toimistollamme, niin vaihdamme sinulle salasanan helpoiten paikan päällä. Mikäli ongelmasi ei johdu salasanasta, niin saamme toimistolla asioidessasi myös kaikista tehokkaimmin selvitettyä, mistä ongelma todennäköisesti johtuu.