Asiasana: Vantaan aikuislukio

Syksyn 2023 Ylioppilaat

Sisältösivu

Aikuislukion syksyn 2023 ylioppilaat ovat selvillä!

“ Vantaan aikuislukiossa saan opiskella omaa vauhtia”

Artikkeli

Vantaan aikuislukiossa aikuiset voivat suorittaa lukion oppimäärän ja osallistua ylioppilaskirjoituksiin. Osa käy yksittäisiä kursseja ja korottaa arvosanoja, toiset täydentävät opintojaan. Opiskelijoita on monen ikäisiä ja erilaisilla taustoilla.

Sotungin etälukio - yhteistyö

Sisältösivu

Sotungin etälukio Vantaalla on aikuislukio verkossa, jossa opiskellaan etänä. Verkkokursseilla voi opiskella aikuislukion oppimäärän.

Vantaan aikuislukion kesätiedote

Tiedote

Oikein aurinkoista kesää kaikille! Kiitos lukuvuodesta 2021-2022, jatkamme taas syksymmällä uusin kujein!

Aikuislukion lukuvuosikalenteri 2023-2024

Sisältösivu

Päivitämme reaaliaikaisesti vuosikalenteriamme. Kalenterimme on päiväkohtainen ja sieltä löydät tärkeät päivämäärät ja tuntien sijoittumiset.

Vantaan aikuislukion opinto-opas

Sisältösivu

Tältä sivulta löydät Vantaan aikuislukion reaaliaikaisen opinto-oppaan.

Opinto-ohjaus Vantaan aikuislukiossa

Sisältösivu

Vantaan aikuislukiolla on yksi opinto-ohjaaja, joka päivystää alkuviikosta Martinlaaksossa ja loppuviikosta Tikkurilassa.

Aikuislukioon ilmoittautuminen

Koontisivu

Tämän sivun ilmoittautumislinkistä pääset ilmoittautumaan opiskelijaksemme. Kaikki antamasi tiedot käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Ilmoittautumisen jälkeen olemme Sinuun yhteydessä mahdollisimman pian lukiomme aukioloaikojen puitteissa. Tervetuloa meille!

Työ- ja loma-ajat Vantaan aikuislukio

Sisältösivu

Aikuislukion kalenteri pdf-muodossa, sekä tiivistettynä työ- ja loma-ajat löydät täältä.

Opinto-ohjaus aikuislukiossa

Sisältösivu

Opinto-ohjaajan vastaanotolla voit poiketa joko Martinlaakson tai Tikkurilan toimipisteetä. Opolle voit aina myös soittaa. Aikuislukion opinto-ohjaaja vastaa opiskelijoiden sisäänottoprosessista sekä YO-ilmoittautumisista.